2010. július 3., szombat

fanfuckintastic partieees

Azthiszem az elmult napokban alkottunk nagyokat…:D
Kezdve azzal amikor folyamatosan hajnal 1helyett 2korul ertunk vissza varosbol ezert hatul kellet bemaszni a szogesdrot keritesen ami kivagott egy nagyobb darabot a labambol..csak 1 oraig verzett de szerencsere elegendo mennyisegu erzestelenitot fogyasztottam az este igy nem ereztem csak masnap..de akkor mar nem az volt a legnagyobb bajom hanem az h ne hanyjak bele a tuna saladba amit szerintem direct rak Candy pentekre buntetesbol amiert csutortokon a feltabor partykazik…
Kovi buli amikor a hajam helyett a combom probaltam begondoriteni legnagyobb fokozaton.. semmi gond sikerrel jartam..csak borom nincs..minek is az..luxus..lol
Tegnap elott az arcomat is kivasaltam.. illetve akkora seggest nyomtam h egy darabig hason alszom.. :D nemmondom h nincs igazuk evieknek mikor aztmondjak szerencsetlen vok:D vagy csak az ivassal kene leallni?:D
Azert eleg jokat sikerult allotment Palmival mostanaban.. Vmeik nap pl kimentunk a szokasos bandaval. A cabinba kezdodott alapozas a kocsiba folytatodott , majd a barban eleg szepen fogytak a sorok illetve random felesek ettol attol.. :D
Vegre eloszor sikerult idoben visszaerni a taborba de ez persze nem jelentette a buli veget mert valaki megszolalt hogy folytatas az xy kabinban , hat hogyne mentunk volna..
De elotte beugrottam trollhoz cipoert mikozben szarra romma tortunk egy venitllatort illetve lenyultam vki pulcsijat .. a masik kabinba a tabor jopasijai elnek mint kiderult.. waterfrontos kayakos stb.. igenjok..majd miutan palmi lelepett gondoltam talan menni kene nekemis (ugy 2-3 korul). Mivel ez mar jocskan takarodo utan van a security-s bacsi a tabort jarja kocsijaval olyanok utan kutatva , mint en :D…ezert el is kezdtem kommandozni mert miert ne , ami annyit jelent hogy azt hiszem ha az arnyekban guggolok nem lat :D csakhat ezek a superhero kepessegeim nem mindig mukodnek..
Namindegy valahogy hazaertem majd masnap kerdi 2 srac h hol a cipoje..hm mondom varajtok csak, beneztem a cabinomba majd rajottem h nem is 1 par hanem 2 felpar cipobe jottem haza ket kulonbozo embertol..halistennek..(ahogy Evi mondana):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése